Opublikowany: 19, marzec, 2020, przez: Grzegorz Zienkiewicz

Ograniczamy kontakt bezpośredni z Biurem Obsługi Klienta

Biuro Obsługi Klienta ZAMKNIĘTE

ZWiK Sp. z o.o. w Oławie uprzejmie informuje o zawieszeniu obsługi bezpośredniej Biura Obsługi Spółki.

Prosimy o kontakt przez internetowe Biuro Obsługi Klienta – iBOK, telefonicznie pod numerami telefonów:
71 303 95 30, 71 303 95 37 lub 664 979 153 bądź drogą email: bok@zwik.olawa.pl

Prosimy o podawanie odczytów wodomierzy poprzez internetowe Biuro Obsługi Klienta – iBOK, sms lub drogą email ze zdjęciem wskazań urządzenia. Stan licznika prosimy przekazywać w terminie, w którym zazwyczaj dokonuje tego osobiście nasz pracownik. Wraz z wskazaniami wodomierzy prosimy także o przekazywanie Państwa adresów email, na które zwrotnie zostanie wysłana stosowna faktura. Prosimy o terminowe dokonywanie płatności.

Podawanie stanów wodomierzy w/w drogą dotyczy odbiorców posiadających umowę o zbiorowe zaopatrzenie w wodę lub odprowadzanie ścieków z naszą Spółką.

Za utrudnienia przepraszamy.

Prosimy o wyrozumiałość.

Informacja: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.