Opublikowany: 30, Sierpień, 2018, przez: Grzegorz Zienkiewicz

Ostrzegamy przed oszustami podającymi się za naszych pracowników!

Oszuści podający się za pracowników ZWiK usiłują wejść do mieszkań pod pretekstem sprawdzenia ciśnienia wody, wymiany pionów, wystąpienia awarii wodociągowej lub sprawdzenia jakości wody, a potem te mieszkania okradają lub wyłudzają pieniądze.

Nasi pracownicy nie pobierają gotówki ani też jej nie przekazują. Wszelkie płatności dokonywane są elektronicznie poprzez operacje dokonywane wyłącznie na rachunkach bankowych Spółki i naszych Klientów.

Informacje o awariach i czasowych przerwach w dostawie wody zamieszczamy możliwie jak najszybciej na naszej stronie internetowej i wysyłamy o nich krótkie sms poprzez Bezpłatny Automatyczny System Informowania o Awariach. Zachęcamy do przyłączenia się do niego  – BASIA.

Każdy uprawniony do kontaktu z odbiorcami pracownik ZWiK posiada legitymację służbową ze zdjęciem, imieniem, nazwiskiem oraz pisemnym upoważnieniem podpisanym prezesa ZWiK. Informacje te zamieszczone są na karcie przypominającej kartę płatniczą. Wzór legitymacji zamieszczamy poniżej.

 

 

Tożsamość naszego pracownika możecie Państwo zweryfikować w dni robocze, w godzinach od 7 do 16 poprzez kontakt telefoniczny z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerami tel. 71 303 95 30, 71 303 95 37 lub pod całodobowym numerem pogotowia wodno-kanalizacyjnego 994.

Informacja: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.