Opublikowany: 10, wrzesień, 2024, przez: Jacek Mruklik

Komunikat Krzysztofa Pękali – Prezesa Zarządu ZWIK Sp. z o.o. w Oławie

Link do video: https://fb.watch/uwhhQ0vFHb/

Zwracam się do Państwa w związku z trwającą awarią dostaw wody w naszym mieście. Jest to sytuacja bez precedensu w historii Oławy, która, zdajemy sobie sprawę, powoduje wiele trudności w codziennym życiu. Oto aktualne informacje na temat prowadzonych prac naprawczych.

Dziś mija 17 dzień od wystąpienia awarii, która, jak informowaliśmy od początku, jest bardzo poważna i jej usunięcie może zająć kilka tygodni. Problem dotyczy infrastruktury krytycznej, a diagnostyka oraz opracowanie planu naprawczego wymagały zastosowania zaawansowanych środków technicznych oraz precyzyjnych działań.

Od momentu wystąpienia awarii wdrożyliśmy dodatkowy monitoring ciśnienia w sieci, aby zapewnić dostawy wody do każdego punktu na terenie miasta, choć przy obniżonym ciśnieniu. Sytuacja, poza incydentami, jest opanowana i pod stałą kontrolą. Jednakże jestem świadomy, że w niektórych rejonach, zwłaszcza na wyższych kondygnacjach, uciążliwości są bardziej dotkliwe. Występowały również chwilowe przerwy w dostawie wody, ale były one krótkotrwałe, a nasi technicy robią wszystko, by im przeciwdziałać.

Z pełną odpowiedzialnością mogę zapewnić, że problem od strony technicznej już został rozwiązany. Sytuacja stopniowo wraca do normy, ale potrzebujemy jeszcze trochę czasu. Niektórych procesów, zwłaszcza przy tak specyficznej awarii, nie da się niestety przyspieszyć. Dzięki ogromnemu zaangażowaniu naszych specjalistów oraz wsparciu ekspertów zewnętrznych, prace są na ukończeniu, w najbliższych dniach ciśnienie wody zostanie przywrócone.

Szanowni Państwo, zwracam się do Was z prośbą o zaufanie i cierpliwość. Nie chcemy angażować się w dyskusje o hipotetycznych scenariuszach, ponieważ nie ułatwiają one nam pracy. Koncentrujemy się na skutecznym i szybkim rozwiązaniu problemu, na czym najbardziej zależy mieszkańcom Oławy. Pozwólcie nam zakończyć te prace, wprowadzić dodatkowe procedury kontrolne i zapewnić, że podobne awarie nie będą miały miejsca w przyszłości.

Raz jeszcze dziękuję za Państwa wyrozumiałość i wsparcie. Jesteśmy zdeterminowani, aby dostarczyć Państwu oczekiwaną jakość usług jak najszybciej.

Informacja: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.