Opublikowany: 16, październik, 2020, przez: Grzegorz Zienkiewicz
Szanowni Mieszkańcy!
Wobec występujących w ostatnich dniach, długotrwałych opadów deszczu i powstających z tego powodu problemów z przepełnieniem studzienek kanalizacyjnych i w konsekwencji zakłóceń w odbiorze ścieków poprzez sieci i urządzenia Spółki, uprzejmie prosimy o kierowanie Państwa zgłoszeń na poniżej wskazane nasze dane kontaktowe:
- w dni robocze, od poniedziałku do piątku, osobiście lub telefonicznie na numery telefonów Biura Obsługi Klienta 303 95 30 lub 303 95 34 lub 303 95 37,
- poza godzinami pracy BOK i w dni wolne od pracy na numer Pogotowia Wodno-Kanalizacyjnego 994.
W przypadku problemów z funkcjonowaniem urządzeń kanalizacyjnych będących własnością innych podmiotów np. spółdzielni mieszkaniowych, prywatnych osiedli czy też deweloperów, zgłoszenia prosimy niezwłocznie kierować bezpośrednio do tych podmiotów.
Informujemy Państwa, że ZWiK Sp. z o.o. w Oławie nie ponosi odpowiedzialności za stan urządzeń, których nie jest właścicielem lub posiadaczem.
ZWiK Sp. z o.o. w Oławie