Opublikowany: 16, grudzień, 2014, przez: Piotr Kusiak

ZWiK rekompensuje utrudnia

            Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Oławie, serdecznie przeprasza wszystkich swoich Klientów za niedogodności i utrudnienia w dostawie wody, jakie powstały w okresie od 4 do 13 grudnia br. Powyższe było następstwem, przeprowadzanego w tych dniach przez Spółkę, płukania magistrali wodociągowej dostarczającej wodę do całego miasta. Z uwagi na dużą ilość znajdujących się w niej osadów oraz ze względu na to, iż poprzednie takie płukanie miało miejsce 10 lat temu, zachodziło wysokie prawdopodobieństwo pogorszenia czystości wody w okresie większego jej rozbioru w okresie świątecznym.

Chcąc zapewnić Państwu spokojne przygotowywanie się i przeżywanie świąt Bożego Narodzenia, Spółka podjęła decyzję o niezwłocznym przeprowadzeniu tego czyszczenia na początku bieżącego miesiąca. Naszym zamierzeniem było maksymalne ograniczenie utrudnień i prowadzenie procesu czyszczenia tak, aby był on niemal niezauważalny dla wszystkich korzystających z wody. Z tego tytułu prace prowadziliśmy w godzinach nocnych od 22 do 6 nad ranem. Niestety podczas czyszczenia doszło do kilku awarii, które spowodowały, że brak czystości wody, a nawet zupełny jej brak, wystąpił także w godzinach rannych czego skutki odczuliście Państwo. Dążąc do wyeliminowania takich zdarzeń wprowadzaliśmy, na bieżąco, modyfikacje programu czyszczenia, które spowodowały z jednej strony skrócenie czasu operacji w poszczególnych dniach, a z drugiej rozłożenie go na więcej dni. W ten sposób okres płukania wydłużył się z 11 do 13 grudnia.

W ostatnich dniach otrzymaliśmy wiele telefonów ze zgłoszeniami niewłaściwej jakości wody i z problemami jakie Państwu ona przysporzyła. Pragniemy więc Państwa poinformować, że w uzasadnionych przypadkach, wymagających np. interwencji serwisanta bądź w przypadkach zaistnienia innych, związanych z płukaniem magistrali szkód, dzięki posiadanej polisie ubezpieczeniowej Spółka będzie pokrywała ich koszty. W tym celu, w przypadku posiadania przez Państwa indywidualnych polis ubezpieczeniowych prosimy w pierwszej kolejności o zgłaszanie takich faktów do Państwa ubezpieczyciela, który w drodze wyjaśniania szkody skontaktuje się z naszą Spółką. W przypadku, kiedy nie posiadacie Państwo własnych polis, prosimy o wzywanie wykwalifikowanych fachowców, którzy po dokonaniu swoich czynności powinni wystawić stosowny rachunek/fakturę. Jeżeli jesteście Państwo członkami wspólnot mieszkaniowych, prosimy o zgłaszanie takich zdarzeń za pośrednictwem zarządcy Państwa nieruchomości. Zaznaczamy, że warunkiem niezbędnym uznania szkody jest stwierdzenie przez fachowca, zanieczyszczenia wody jako przyczyny jego interwencji. Ponadto, w przypadkach braku odpowiedniego ciśnienia lub braku czystości wody nasi pracownicy dokonają bezpłatnego czyszczenia instalacji i przyłączy, po wcześniejszym zgłoszeniu i umówieniu takiej potrzeby, jesteśmy do Państwa dyspozycji w dni robocze, w Biurze Obsługi Klienta naszej Spółki pod numerami tel. 71 303 95 30, 71 303 95 37 lub pod całodobowym numerem alarmowym 994.

Ewentualne Państwa reklamacje prosimy składać osobiście w Biurze Obsługi Klienta naszej Spółki czynnym codziennie w godz. od 7 do 15. Zapewniamy, że każdy przypadek zostanie szczegółowo przeanalizowany.

Dodatkowo, chcąc zrekompensować Państwu wszelkie zaistniałe z wyżej opisaną sytuacją problemy, Spółka postanowiła dokonać obniżenia należności za dostarczoną, w grudniu br. wodę i odebrane ścieki, przyznając upust cenowy w wysokości 10 % ceny faktury.

Przepraszamy za skutki jakie wywołała taka sytuacja i jednocześnie zapewniamy, że pozytywne efekty naszych działań będziecie mogli Państwo dostrzec już wkrótce.

Ta strona została wyświetlona już 784 razy
Informacja: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.