Fotorelacja z Dni Otwartych Funduszy Europejskich w ZWiK

Z wielką satysfakcją przedstawiamy Państwu relację z  Dni Otwartych Funduszy Europejskich w ZWiK, które odbyły się w dniach 7-9 maja br. W tym roku honorowy patronat nad imprezą objął Poseł na Sejm RP Pan Roman Kaczor.

Podczas dwóch pierwszych dni , odwiedziło nas blisko pół tysiąca gości. Na tereny oczyszczalni ścieków oraz stacji uzdatniania wody, zaproszone dzieci z oławskich szkół dowoziły dwa specjalnie wynajęte na ten cel autobusy. Gościliśmy także uczniów ze szkół z Marcinkowic i z Wierzbna. Wszystkim uczestnikom Dni Otwartych , pokazaliśmy główne obiekty i urządzenia, dzięki którym wydobywamy, uzdatniamy i dostarczamy Oławską Średniozmineralizowaną oraz odbieramy i oczyszczamy ścieki. Prezentowaliśmy na czym polegają poszczególne procesy i za pomocą jakich urządzeń są one realizowane. Zademonstrowaliśmy część naszego parku maszynowego, a także  specjalistyczne kamery do inspekcji kanałów oraz urządzenia do zgrzewania rur.

Po prelekcjach, dla wszystkich spragnionych relaksu, przygotowaliśmy szereg zabaw i konkursów, podczas których dzieci mogły wykazać się nowo zdobytą wiedzą. Ich uczestnikom, w towarzystwie super bohatera ZWiKusia, wręczyliśmy ciekawe upominki oraz liczne publikacje o naszej działalności i efektach inwestowania dzięki funduszom unijnym.

Przeprowadziliśmy także dwa konkursy, w których ufundowaliśmy szczególnie atrakcyjne nagrody. W konkursie 3D Art. pod nazwą „Zbuduj KreatRurę” zaprosiliśmy przedstawicieli każdej z klas do wykonania, z rur i kształtek kanalizacyjnych, pracy przestrzennej. Wszystkie KreatRury, od dnia 13 maja br. będzie można podziwiać na naszej stronie internetowej z możliwością oddawania na nie głosów. Dla trzech klas, autorów najwyżej ocenianych prac, przekażemy dofinansowania do wycieczek klasowych. W drugim, z kolei konkursie – Street Art., poleciliśmy dzieciom zobrazowanie, kredą na kostce chodnikowej, podstawowego naszego produktu pod hasłem „Oławska Średniozmineralizowana – Skarb Oławy. Laureatów tego konkursu wybierze komisja ZWIK, a nagrodą główną będzie wycieczka do Muzeum Powstania Warszawskiego oraz zwiedzanie Sejmu przy udziale Pana Posła Romana Kaczora. Dla dwóch kolejnych prac nagrodami będą: wycieczka do Afrykarium we Wrocławskim ZOO oraz bilety na film 3D do kina w Oławie.

W trzecim dniu obchodów Dni Otwartych Funduszy Europejskich na terenie Parku Miejskiego w Oławie, wspólnie z Kołem Wędkarskim nr 19 w Oławie, przeprowadziliśmy zawody wędkarskie dla dzieci o Puchar Posła na Sejm RP Romana Kaczora. Wzięło w nich udział 18 uczestników, którzy w ciągu 3 godzin złowili 13 kg ryb. Zwycięzcy zostali nagrodzeni pucharami, a wszyscy uczestnicy dodatkowo nagrodami rzeczowymi, które otrzymali z rąk Pana Posła oraz Prezesa ZWiK – Pana Krzysztofa Pękali.

Dziękujemy serdecznie za wspaniałą zabawę i już dziś gorąco zapraszamy na kolejne obchody otwartych drzwi ZWiK w przyszłym roku.

Galeria:

Konkurs 3D Art

Konkurs Street Art

Ta strona została wyświetlona już 3216 razy
Informacja: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.