Kontrakt 7 Wymiana rurociągu
Przebudowa rurociągu przesyłu wody surowej
I. Obszar działań Kontraktu:
1. Mapa lokalizacyjna inwestycji:
new media
II. Strony uczestniczące w Kontrakcie:
1. Instytucja Zarządzająca – Zamawiający:
Zamawiający Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
w Oławie, ul. 3 Maja 30, 55-200 Oława
Koordynator Projektu: Piotr Kusiak , tel. 71 303 95 21; e-mail: p.kusiak@zwik.olawa.pl
2. Inżynier Kontraktu:
EKOCENTRUM Sp. z o. o., ul. Budziszyńska 35/1, 54-434 Wrocław
3. Wykonawca Kontraktu:
ZRUG Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Gdyńskiej 45, 61-016 Poznań
III. Opis
ogólny Kontraktu:
1. Charakterystyka przedsięwzięcia:
Celem działań inwestycyjnych jest kompleksowe uregulowanie gospodarki wodociągowej w Gminie Miejskiej Oława, a w szczególności dla przedmiotowego zadania zmniejszenie niedoborów ilościowych i jakościowych występujących w systemie gospodarki wodnej poprzez penessays com wymianę rurociągów tłocznych wody surowej (z rur stalowych na rury PEHD) prowadzących z eksploatowanych studni głębinowych do SUW w Nowym Otoku oraz wybudowanie nowych odcinków sieci wodociągowej z ponownie uruchamianych studni głębinowych.
Zestawienie długości wykonanych sieci:
Produkt Wielkość | Ilość | Jednostka |
PE100 SDR 17 (PN 10) | 110 x 6,6 | 67,52 m |
PE100 SDR 17 (PN 10) | 160 x 9,5 | 341,92 m |
PE100 SDR 17 (PN 10) | 200 x 11,9 | 208,80 m |
PE100 SDR 17 (PN 10) | 225 x 13,4 | 649,78 m |
PE100 SDR 17 (PN 10) | 315 x 18,7 | 1315,64 m |
PE100 SDR 11 (PN 16) | 315 x 28,6 | 30,90 m |
PE100 SDR 17 (PN 10) | 400 x 23,7 | 2586,00 m |
PE100 SDR 17 (PN 10) | 500 x 29,7 | 943,08 m |
Łacznie wykonoano ok 6,1 Km
a) Kluczowe daty inwestycji:
31.12.2010 r. – data ogłoszenia przetargu:
30.03.2011 r. – data podpisania kontraktu z Wykonawcą,
26.04.2011 r. – rozpoczęcie inwestycji,
15.12.2011 r. – termin zakończenia inwestycji.
b) Analiza postępu prac:
28.05.2012r.
Informujemy, iż w dniu 28.05.2012r. Spóła otrzymała od Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Oławie zaświadczenie o przyjęciu bez sprzeciwu zgłoszenia o zakończeniu robót budowlanych przedmiotowej inwestycji.
10.01.2012 r.
W dniu 10.01.2012.r. została powołana Komisja Odbiorowa w składzie Przedstawiciele Zamawiającego, Przedstawiciele Wykonawcy oraz Inżynier Kontraktu. Komisja dokonała oględzin Terenu Budowy oraz weryfikacji dokumentacji powykonawczej w rezultacie został podpisany Protokół Odbioru Końcowego Robót oraz wystawiono Świadectwo Przejęcia Robót.
III. Galeria