Informujemy mieszkańców o nadchodzącej premierze nowej odsłony internetowego Biura Obsługi Klienta (iBOK). Nowy serwis zastąpi dotychczasowe rozwiązanie, które nie było w pełni kompatybilne z wdrażanym zintegrowanym systemem informacji, co mogło prowadzić do błędów w wystawianiu faktur. Nowoczesne iBOK – dostępność i wygoda Nowy serwis będzie dostępny przez całą dobę, siedem dni w tygodniu, oferując szereg przydatnych funkcji dla Klientów: – sprawdzanie historii zużycia wody, – podawanie wskazań wodomierza, – pobieranie faktur, – sprawdzanie dokonanych płatności, – wysyłanie wniosków oraz zgłaszanie spraw i zapytań, – otrzymywanie komunikatów i ważnych informacji. Dodatkowo, za pośrednictwem iBOK Klienci będą mogli zrezygnować z otrzymywania papierowych faktur na rzecz ich elektronicznych odpowiedników. Warto podkreślić, że po wymianie wodomierza na urządzenie ze zdalnym odczytem, Klienci nie będą już obciążani opłatą abonamentową. Nowa szata graficzna i przyszłe funkcjonalności Zmiany obejmują również odświeżony wygląd iBOK oraz plany jego dalszego rozwoju. W przyszłości ZWiK Oława planuje stworzenie dedykowanej