Internetowe Biuro Obsługi Klienta
ZWiK Sp. z o.o. w Oławie zaprasza do korzystania z internetowego Biura Obsługi Klienta (iBOK).
To bezpłatny dostęp z każdego miejsca do Twoich rozliczeń.
Oszczędzamy Twój czas i pieniądze.
iBOK to bezpłatna platforma internetowa ułatwiająca kontakt z nami.
Użytkownikiem serwisu może zostać każdy Odbiorca (lub jego umocowany pełnomocnik), który zawarł umowę o zaopatrzenie w wodę lub odprowadzanie ścieków z naszą spółką.
Co zyskujesz:
– sprawdzanie płatności
– podanie wskazania wodomierza
– sprawdzanie historii zużycia wody
– sprawdzanie historii dokonanych płatności
– zastąpienie papierowej wersji faktury fakturą elektroniczną w formacie PDF
– pobieranie wniosków i dokumentów
– wysyłanie wniosków/zleceń, zgłaszanie spraw i zapytań
– otrzymywanie komunikatów
– ułatwiony kontakt z usługodawcą.
iBOK jest dostępne poprzez komputer, smartfon lub tablet przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Jak korzystać z iBOK?
Krok 1
Na stronie www.zwik.olawa.pl klikając na ikonę iBOK lub bezpośrednio na stronie www.ibok.zwik.olawa.pl kliknij Zarejestruj się…
Przy rejestracji do iBOK będzie Ci potrzebny:
– Twój numer Id (6-cio cyfrowy numer Odbiorcy umieszczany na fakturze), który stanowi login do usługi
– Numer Twojej umowy
– Numer telefonu komórkowego
– Adres skrzynki email
Krok 2
Wypełnij formularz i odbierz link aktywacyjny oraz unikalne hasło przesłane na Twoją skrzynkę pocztową.
Krok 3
Kliknij link aktywacyjny i przejdź do strony logowania.
Krok 4
Wpisz swój login oraz hasło startowe i korzystaj z iBOK.
Dla zachęcenia Państwa do korzystania z iBOK każdy, kto zarejestruje się do serwisu i z rezygnuje z papierowej wersji faktury na rzecz elektronicznej otrzyma upominek od naszej spółki – pendrive, na którym będzie mógł archiwizować swoje dokumenty i faktury. Formę odbioru upominku prosimy uzgodnić z pracownikiem BOK. Niniejsza promocja trwa do wyczerpania zapasów.
Załączone dokumenty: