Opublikowany: 11, luty, 2013, przez: Grzegorz Zienkiewicz
Zmiana danych Usługobiorcy.
ZWiK Sp. z o.o. w Oławie informuje, że w przypadku śmierci Usługobiorcy umowa o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków wygasa. W związku z tym istnieje konieczność zawarcia nowej umowy z osobą upoważnioną.
Zmiana danych Usługobiorcy może nastąpić w formie pisemnej poprzez:
► złożenie podania o zmianę danych w Biurze Obsługi Klienta, wraz z kserokopią dokumentu potwierdzającego zmianę danych (aktu zgonu, adresu zamieszkania, adresu korespondencyjnego);
► przesłanie stosownej informacji pocztą z kserokopią dokumentu potwierdzającego zmianę danych (aktu zgonu, adresu zamieszkania, adresu korespondencyjnego).
Jeżeli zmiana danych nastąpiła w wyniku zmiany:
► nazwiska – należy załączyć kserokopię dowodu osobistego lub kserokopię aktu małżeństwa;
► nazwy firmy – należy załączyć aktualny REGON/zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wydruk z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej/KRS;
► adresu siedziby firmy – należy załączyć aktualny REGON/zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wydruk z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej/KRS;
► adresu przyłącza – należy załączyć decyzję administracyjną o zmianie lub nadaniu numerów porządkowych.
Zmiany danych Usługobiorcy zawartych w umowie, może dokonać osoba pisemnie upoważniona przez Usługobiorcę, tj. osoba posiadająca jego pełnomocnictwo.
W przypadku pytań prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta osobiście bądź telefonicznie pod numerami telefonu: 71 303 95 30, 71 303 95 37.