Opublikowany: 16, kwiecień, 2020, przez: Grzegorz Zienkiewicz
Ograniczamy kontakt bezpośredni z Biurem Obsługi Klienta
Biuro Obsługi Klienta czynne tylko online
ZWiK Sp. z o.o. w Oławie uprzejmie informuje o zawieszeniu, do odwołania, obsługi bezpośredniej Biura Obsługi Spółki.
Prosimy o kontakt przez internetowe Biuro Obsługi Klienta – iBOK, telefonicznie pod numerami telefonów:71 303 95 30, 71 303 95 37 lub 664 979 153 bądź drogą email: bok@zwik.olawa.pl
Prosimy o podawanie odczytów wodomierzy poprzez internetowe Biuro Obsługi Klienta – iBOK, sms lub drogą email ze zdjęciem wskazań urządzenia. Stan licznika prosimy przekazywać w terminie, w którym zazwyczaj dokonuje tego osobiście nasz pracownik. Wraz z wskazaniami wodomierzy prosimy także o przekazywanie Państwa adresów email, na które zwrotnie zostanie wysłana stosowna faktura. Prosimy o terminowe dokonywanie płatności.
Podawanie stanów wodomierzy w/w drogą dotyczy odbiorców posiadających umowę o zbiorowe zaopatrzenie w wodę lub odprowadzanie ścieków z naszą Spółką.
Za utrudnienia przepraszamy.
Prosimy o wyrozumiałość.